Favoriti meseca 2014: June favourites.

23:59:00

Prođe jos jedan mesec, tako da verujem da vrlo dobro znate šta vas čeka u ovom postu. Ako nista znali, verovatno ste pročitali naslov, pa ste svejedno shvatili.

Verujem da je prva stavka očekivana. U pitanju je koncert Mejdena. Dugo očekivani. Životna želja. Sjajan provod.



Sledeća stavka je jedan od najlepših poklona koje sam ikada dobila - Death Note manga. Hvala mom drugu Medi na ovom divnom poklonu i ovaj put mu se još jednom izvinjavam što sam zaboravila da mu ponesem Uzumaki. Sledeći put ću sigurno poneti (ako pre toga ne pošaljem poštom).




Konačno mi je stigao novi privezak iz Tokija. Želela sam Livaja, ali i Eni mi je sjajna, tako da se ne bunim.



Ghost definitivno zaslužuje da se nadje ovde. Bend koji sam zavolela u roku od par minuta. Jako mi je drago što sam ih zavolela tako što sam ih čula uživo, a ne preko jutjuba. Ovo im daje neku bolju čar, pogotovo jer uživo zvuče čak i bolje nego na studijskom snimku.



Ovi komadi papira su i više nego vredni. Ne toliko zbog novca koji sam dala za njih, već zbog toga što će konačno da mi omoguće da čujem Sabaton, a takođe i Arkonu. I još mnogo sjajnih bendova, naravno.




Nešto što je definitivno obeležilo ovaj mesec su neverovatno zabavne kafe s Branom i četovi s Lazarom.
Da ih ne bih eksponirala objavljivanjem njihovih fotografija ovde, ubacicu ovu fotografiju. koja ih definitivno povezuje (samo na različite načine).




You Might Also Like

0 коментара