Knjiški mojac: Kupljeno u avgustu 2018.

10:00:00

S obzirom na to da pokušavam da čitam što više, a kupujem što manje knjiga, kako bih smanjila svoju to be read listu, mogu da se pohvalim kako tokom avusta nisam kupila nijednu knjigu. 

Ipak, na samom kraju meseca sam dobila na poklon dve knjige.

Obe knjige koje sam dobila su izdanja Publik Praktikuma – jedna je knjiga na koju sam dugo čekala da bude prevedena kod nas, a druga je knjiga za koju ranije nisam čula, ali mi je probuđena želja da je pročitam time što je ona knjiga meseca u okoviru kacandherbooks knjiškog kluba.


Knjiga koju već dugo želim da pročitam – i do momenta pisanja ovog posta sam to već i učinila  je Mračnija nijansa magije, Viktorije Švab, prvi deo trilogije Nijanse magije. Sam opis ove knjige me je, zbog paralelnih Londona i čarobnog kaputa, podsetio na Gejmenovu Nikadođiju, što mi je samo još više probudilo želju za čitanjem. Ovu knjigu u maloprodaji možete da nabavite po ceni od 999 dinara.


Knjiga koju čitam u okviru knjiškog kluba je Okean tišine, Katje Milej. Za sada ne mogu da skapiram da li se radnja poklapa sa onim što piše u sinopsisu i da li je to ono što sam očekivala od ove knjige ili ne. Ono što je definitivno jasno je da je puna tinejdžerske ogorčenosti i nesrećnih sudbina. Videćemo do čega će ta kombinacija da dovede na kraju, ali predviđam neku eksploziju – bukvalno i figurativno. Ovu knjigu takođe možete da nabavite po maloprodajnoj ceni od 999 dinara.


Šta ste vi kupili tokom prošlog meseca? Ako se uopšte sećate, s obzirom na to da je i ovaj skoro prošao.

You Might Also Like

0 коментара