Favoriti meseca 2017 - Favoriti avgusta

07:16:00

Kako u avgustu nisam bila preterano društveno aktivna i nije mi se ništa posebno dešavalo, favorita nema tako mnogo, a oni koji su tu, u vezi su sa dva događaja, oba muzička. Kako uvek počinjem od muzike, to se savršeno uklapa. 

Prvi od dva muzička događaja je koncert američkog sastava Interpol, na koji sam oslučila da idem u poslednjoj sekundi. Super je stvar kad ideš kao novinar, pa ne moraš da razmišljaš o kupovini karata i možeš sebi da dozvoliš spontanost. Koncert ovog benda je bio odličan, a zvučali su daleko bolje nego što sam očekivala i stvarno je to bilo jedno lepo veče. Ukoliko želite da pročitate moje detaljnije utiske o ovom koncertu, možete to uraditi klikom ovde

Drugi koncertni događaj je beogradski Beer Fest. Iako sam planirala da ove godine idem sve, ili bar skoro sve dane, priprema ispita se isprečila u toj nameri, te sam išla dva dana. Osim sjajne muzike, ovaj festival je posebno obeležilo to što sam drugi dan tamo bila sa svojom sestrom. Bilo je mnogo lepo provesti neko vreme nasamo s njom, posle skoro dve godine i to baš na koncertima bendova koje obe volimo. Druga stvar koja je ulepšala ovogodišnje izdanje festivala su četiri intervjua, koje sam radila sa članovima bendova Brkovi, Goblini i Hladno pivo, kao i Darkom Rundekom, što je bio šlag na torti.

You Might Also Like

0 коментара