Favoriti meseca 2017: January Favourites

15:37:00

Ovog meseca nema mnogo favorita, ali su ovih nekoliko stavki veoma bitne za mene. Nekako, što manje stavki ima, to su mi značajnije.

Kao i uvek, započeću muzikom. Ovog januara sam bila samo na jednom koncertu, što je za mene veoma čudno, jer se dešava da idem i na dva do tri koncerta nedeljno. Međutim, ispitni rokovi rade svoje. Po prvi put sam bila na prvojanuarskom koncertu Kanda kodže i Nebojše i bilo mi je zaista divno.

Fotografisao Jovan Mihajlović za Helly Cherry 
Nakon što smo Marija i ja donele odluku da i njen nakit prodajemo u okviru moje stranice Sugar Pill Jewellery, osvojile smo besplatno fotografisanje od devojke koja se zove Andrijana Božić. Zahvaljujući njoj imamo predivne profesionalne fotografije nakita i još nekih sitnica za naše profile na društvenim mrežama. Kompletna saradnja bila je jedno prelepo iskustvo.

Fotografisala Andrijana Božić
Pred sam kraj meseca, postigla sam saradnju sa dve izdavačke kuće, a u toku su pregovori i sa trećom. Ovo je odlična stvar jer ću manje novca izdvajati za knjige i na taj način više uštedeti, a takođe će ove saradnje na dobar način doprineti blogu koji upravo čitate. Jedva čekam da vam prenesem utiske o knjigama koje sam dobila - očekujte to uskoro!


You Might Also Like

4 коментара