Šećer pita: Branko Golubović (Goblini) - Ormar je savršena gluva soba

03:09:00


Desetog decembra sam, kao novinar Helly Cherry portala otišla na desetosatni novosadski Koncert godine. Bilo je to divno veče, provedeno uz meni drage ljude i skakanje uz muziku koju volim. U narednim redovima možete pročitati delić veoma spontanog intervjua sa brankom Golubovićem Golubom, pevačem kultnog pank sastava Goblini. Intervju neću u potpunosti objaviti ovde jer nije bilo skraćivanja za portal, pa da ovde okačim neskraćenu verziju, a ne želim da samom portalu uzimam preglede (ukoliko je to uopšte moguće) tako što ću okačiti identičan intervju. Golubov i moj kompletan razgovor možete pročitati ovde.

Bio je ovo jedan od najprijatnijih intervjua koje sam do sada uradila jer prvenstveno nije ni trebalo da bude intervju. Trebalo je to da bude prosto davanje izjave, a završilo se mojim ulaskom u graderobu Goblina i Golubovim i mojim kratkim razgovorom, tokom kojeg su meni pitanja samo navirala. Sjajan je osećaj kada muzičara kojeg ceniš jednostavno možeš da pitaš sve ono što te interesuje. Meni najinteresantniji deo ovog intevjua jeste priča o tome kako Goblini snimaju svoj materijal. To možete pročitati u narednim redovima. Svakako vam preporučujem i da kliknete na kompletan intervju jer se u njemu govori o temama veoma bitnim za održanje alternativne scene, kao i budućem albumu ovog benda.

Bio je ovo moj treći intervju sa Goblinima. Drugi sa Golubom (prvi možete pročitati ovde), a jedan sam uradila i sa Vladom, basistom benda.

  • Kako Goblini imaju Probe u kojima svi učestvuju? Da li se to dešava samo kada dolazite u Srbiju ili se one odvijaju putem interneta? Ipak je tehnologija čudo.
Tehnologija je čudo, a? Radimo probe tako što su momci u atajnici i putem interneta mi pošalju demo snimak nečega na čemu ja radim. Napravim tekst, vratim im u roku od pola sata i to je sjajno. Međutim, koliko god to dobro zvučalo, kao, vau, tehnologija, 21. vek, ništa ne može da zameni energiju pet ljudi koji se nalaze na istom mestu. Tako da će sledeće godine definitivno biti manje svirki jer će nam biti cilj da što više vremena provodimo zajedno i da to vreme utrošimo na razmenjivanje ideja i rad na novim pesmama. To je momenat u kojem pesme nastaju - kad smo svi zajedno.

  • Hoće li, možda, baš zahvaljujući tehnologiji, ponovo doći do snimanja pesama u ormaru, kao što je bio slučaj sa pesmom Hladnog piva u kojoj ste gostovali?
Ja ne prestajem da radim u ormaru. Uradio sam još jednu pesmu za Novembar i čak jednu pesmu za decu, Tako da nastavljam da radim u ormaru. To je sjajan studio koji posedujem u Adis Abebi.

  • Znači ormar je odlična gluva soba.
Jednostavno, kada se nalaziš u ormaru, tu se nalazi masa odeće koja zadenfuje taj zvuk i praktično dobijaš savršenu gluvu sobu.

Foto: Jovan Mihajlović, PRIS @ Koncert godine, 2016.

You Might Also Like

0 коментара