Unboxing: KZM bonus kutija

19:38:00



KZM kutija Knjižare za mlade je veoma brzo stigla na popravni. Prva kutija koju sam naručila je bila julska, a ubrzo sam dobila priliku da zavirim i u ovu bonus kutiju. KZM tim je obećao da će ova kutija biti STVARNO PUNA, a ja sam bila znatiželjna.

Ovog puta nije bilo pozdravne poruke koja je prekrivala veći deo sadržaja kutije, te sam odmah mogla da vidim skoro sve što sam dobila.





Kao i prošlog puta, počeću od knjige. Nju sam vam već spominjala pre nekoliko dana, u julskom book haul postu, tako da sam vam malo spojlovala sadržaj. Nadam se da ne zamerate. Kao što ste već videli, u pitanju je Maestra L. S. Hilton.

Obožavam trilere i već sam počela sa čitanjem. Očekujem da opravda prašinu koja se digla oko nje. Sinopsis deluje veoma primamljivo. Sam žanr je izuzetno primamljiv. Pa, ko može odbiti psihološki triler? Šteta bi bila da se razočaram u knjigu koju sam toliko dugo merkala, da bih je na kraju posedovala i to ne svojom namerom. Verovaću da je ona, na neki čudan način, sama pronašla put do mene.

Molim te, glavna junakinjo Džudit, budi badass i nateraj me da zavolim ovu knjigu. Ništa ne aktivira moj pritajeni feminizam kao stamene protagonistkinje.



U ovoj kutiji sam dobila sedam bukmarkera. Ali ne žalim se. Bukmarkera nikada dosta. Pogotovo ako su lepi i kreativni, što je ovde uglavnom bio slučaj. Što se tiče color in bukmarkera, dobila sam dva kao i u prethodnoj kutiji, tako da imam duplikate, ali i jedan novi. Mariji sam već rekla da joj sleduju svi duplikati svega što sam dobila ovde. 



Osim spomeutih, dobila sam i dva Urban Reads bukmarkera sa Fault in our stars sa jedne strane i opomenom da što pre moram da nabavim Divergent serijal sa druge. 



Game of Thrones je već otišao u vlasništvo moje sestre, pošto ona prati seriju, a ja niti gledam, niti čitam. Još uvek. Naravno, nije moglo da prođe bez reklamnog, te je u ovu gomilu zapao i jedan koji reklamira seriju Girls.


Zapravo, prva stvar koju sam videla kada sam otvorila kutiju, bio je ovaj mini rokovnik. Ne znam zašto nisam išla hronološkim redom. Valjda mi je knjiga - bukmark bio logičan sled. Elem, rokovničić je predivan i ja, stationery freak sam se zaljubila na prvi pogled. Ponovo je sveščica bila ono što me je najviše oduševilo. Već sam mu našla namenu. Posto je malen i kompaktan, rešila sam da, počevši od ŠLF-a u njemu imam zapisane satnice koncerata/festivala i bitne informacije u vezi sa istim, s obzirom na to da sve to svaki put zaboravljam i moram sto puta da proveravam na telefonu koji se svaki put u jednom momentu ugasi.



Ovog puta se u kutiji našao i citat E. Lokhart. Veoma je kvalitetno izrađen i verujem da će, uramljen ili ne, stajati na polici za knjige koju uskoro planiram da nabavim.



Počela sam da iskopavam svoje bedževe kako bih ih ponovo nosila po torbama. I ne zato što su sad u modi, već zato što sam ja ponovo počela da nosim platnene rančeve i torbe na koje mogu da kačim bedževe. Zbog toga sam se jako obradovala kada sam u kutiji videla Urban Reads bedževe, Malo mi je glupo što su ubacili dva ista, ali dobro, Marija će dobiti još jedno poklonče. Što se motiva na bedževima tiče, jedan ima čitanje je ql motiv sa UR sajta, dok mi je drugi još jedna opomena da što pre nabavim Divergentne jer je hešteg neki šip, a ja ne kontam koga i zašto su šipovali.



Dobila sam i jako sladak privezak za ključeve sa dve  sličice, od kojih je jedna inspirativan citat, a kada vidim drugu jedino što mi se vrzma po glavi je Tejlor Svift. Mada sumnjam da je to poenta.



Stiglo je još jedno pakovanje od četiri nisam-sigurna-da-li-mirišu svećice. Lepe su. To je bitno. Mada, rekli su mi da sada mogu oltar da napravim.



Što se čestitki tiče, priča je ista kao i prošli put. Slatke su, ali može to i lepše i slađe. I imam osećaj kao da su pravljene od papira iz bloka 5 koji smo nosili na likovno kao klinci. Ali dobro, nije strašno. Poslužiće kada bude neki rođendan.



Kompletan utisak je više nego pozitivan. Iako je ovo bio princip stavimo sve što nam je ostalo od prethodnih kutija u ovu i šaljimo je kao bonus kutiju, ja sam zadovoljna. Štaviše, ideja uopšte nije loša. Tako možemo dobiti od svake dosadašnje kutije po malo. I da - kutija se isplati. Cena kutije je 550 dinara, dok je samo cena knjige 700 dinara (500 sa najvećim popustom koji se u Laguni može imati), a uz nju je stiglo stvarno mnogo lepih stvarčica.

Ovo je stvarno bio lep bonus i nadam se da će u avgustovskoj kutiji KZM ekipa da se ugleda na kvalitet i sadržaj ove bonus kutije.

You Might Also Like

0 коментара