Treš meseca 2016: Treš maja

06:42:00

Nisam mnogo hejtovala tokom maja. Nekoliko puta sam izneverovala, malo se razočarala, ali generalno nije strašno.

Nakon što su oni famozni izbori bili gotovi, opozicija je imala protest. Kako su taj protest mediji prenosili? Na 90% televizija nije bilo reči o protestu, već slika istog, a u tonu komentari Vulina i Nebojše iz Beograda o protestu i pljuvačina po lideru svake opozicione stranke. Ne nervira mene ovo zato što mi je žao lidera opozicije, već se pitam kad su nam, bre, mediji postali baš TOLIKO prorežimski?!



U Vučićevoj stranci su, po njegovim rečima, kreteni, ali Savamalu su rušili idioti. Sramota je da mesec dana nakon nezakonitog rušenja od strane maskiranih ljudi u sred noći, kao i narušavanja slobode građana, nije ništa učinjeno po tom pitanju. Za mnogo bezazlenije stvari su se pokretale kojekakve istrage, a sada kada je to najpotrebnije nema šta da se desi. Ljudi moji, šta smo na izborima odabrali, to smo i dobili.
Vučićevim skorašnjim „intervjuom” na ružičastoj televiziji nemam ni živaca da se bavim. Mogu damo da kažem da sam jako srećna što sam odolela iskušenju i nisam gledala, s obzirom na to koliko su me iznervirale sitnice o istom koje su ljudi prenosili na društvenim mrežama.



Vrhovni gospodar zemlje nam nikako ne priznaje da su mediji pod pritiskom, kontrolom, cenzurom i autocenzurom, kad ono, OPA! Smenjeni voditelji i urednici informativnog programa RTV-a, koji je, koliko - toliko, odolevao režimu. Zamislite da vas neko pozove i kaže vam da od sutra više ne uređujete emisiju, ali to nikako nema veze sa režimom. Ma, sačuvaj bože, šta mi sve pomišljamo! Treba izlaziti na proteste, kako u slučaju Savamale, tako i u ovom. Građani ne treba da puste novinare da protestuju sami, već treba da im pruže podršku na ulici. #podržiRTV



Skrećem s teme politike i bacam se na muzički hejt. Drugi singl Pepersa. Naslovna pesma albuma. Veliko razočaranje. Ne mrzim je, ali zaista sam očekivala nešto mnogo bolje nakon što me je prvi singl Dark Necessities prilično oduševio. Ne smeta mi toliko što je pesma spora. Smeta mi što ne razumem gde su nestali instrumentali i fanki RHCP momenti. Ne đuskam čim čujem prvi ton, a to nije dobro. Bojim se da će ostatak albuma biti u maniru ove pesme, a ne Dark Necessities.



Ovo je prvi put da se neka svirka neće naći u favoritima, već u ovoj treš sekciji. Otvaranje bašte KST-a. Najlošiji događaj na kojem sam bila u poslednjih nekoliko meseci, ako ne i više. Da ne grešim dušu, svaka čast Hadži prodanim dušama, zaista su me prijatno iznenadili. Artan Lili, kao i uvek, savršeni. Pa zašto onda hejtujem događaj? Zato što su me Ničim izazvan, koji su najduže svirali, smorili kao nikada u životu, zato što je energija publike bila jako loša. Zato što istu nisam osetila čak ni kada su ljudi ludeli i igrali i zato što sam zamalo zaspala. Detaljniji doživljaj možete pročitati ovde, pisala sam za Čeri.

Fotkala Katarina Stanojević za Helly Cherry

Uvek sam u hejtu govorila kako helanke nisu pantalone, a sada sam shvatila kako su u helankama guzice barem pokrivene. Ne znam koja je to nova fora sa šortsevima dubokog struga iz kog viri pola dupeta. Ne znam da li je neko obavestio one koji to šiju i one koji to nose, da to što ima više materijala gore, ne znači da treba da se oduzme od dupeta i da šorts može da bude dubokog struka, a da i dalje pokriva ono što treba da pokriva. Ovako vidim gomilu devojaka koje mi izgledaju kao da nose teksas bapske gaće. verujem da masi odgovara da gleda dupeta na sve strane, ali smatram da je jako neukusno tako ići ulicom.
I ne, neću sada okačiti sliku polugolog dupeta da prati tekst.

You Might Also Like

0 коментара