Favoriti meseca 2016: April favourites.

16:28:00

April nije mogao bolje da počne. Niko nije zbijao glupe prvoaprilske šale, a ja sam, posle dužeg klackanja u ne baš tako divnom vozu, stigla u Novi Sad. Sva ekipa koju imam u Novom Sadu je to veče pevala folk pank u beogradskoj Hali sportova, dok sam ja satima bila u neverici jer sam bila toliko blizu jednom od najdražih mi bendova - Amorfisu. Mesec dana kasnije i dalje nisam svesna da sam prsustvovala takvom koncertu. Sećanja su mi u izmaglici, a emocije i dalje nekontrolisane. I dalje nisam u potpunosti svesna da sam konačno čula to savršenstvo uživo.

Ovaj mesec je obeležilo slušanje finskih metal bendova. Tokom meseca sam bila samo na još jednom (ali zlata vrednom) koncertu. U pitanju je onaj koji sam Mirku poklonila za rođendan. Ensiferum, praćen bendovima Heidra i Fleshgod Apocalypse. Prvi put sam bila u donjoj sali Doma omladine. Sam koncert je bio fantastičan! Fleshgod Apocalypse su novo otkriće za mene, a Ensiferum se ispostavio kao daleko bolji nego što su mi do sada zvučali. bez obzira na growl, ovaj bend zvuči neverovatno veselo uživo, a njihov basista je jedna od najsimpatičnijih pojava ikada.

Fotkao Jovan Mihajlović za Helly Cherry


Pesma kojoj sam se oduševila na povratničkoj svirci Oružjem protivu otmičara je konačno ugledala svetlost interneta. Iako Veričin glas u ovoj pesmi uživo zvuči daleko moćnije, studijska verzija nije nimalo loša. Možete je preslušati ovde.




Kao studentski zadatak imala sam da radim intervju - profil. Za sagovornika sam odabrala Velibora Nikolića, frontmena benda Brigand, sa kojim sam prvi intervju radila prošle godine, a koji je tokom prethodnih nekoliko dana postao najčitaniji post na ovom blogu.

Fakultetsnkim radom sam vrlo zadovoljna. Za sada ga neću objavljivati ovde, ali možda se jednom odlučim na to. Intervju je, u pitanje - odgovor formi, objavljen na portal Helly Cherry.

Napravila sam ovakav izbor sagovornika jer sam prvenstveno ja veoma zainteresovana za njegovo
stvaralaštvo, te mi je ovo bio zadatak u kom sam uživala i pitala sam ono što me zaista interesuje. S druge strane, smatram da je Velibor je jedan od retkih koji zaista imaju šta da kažu i koji svoje odgovore ne "uviija u šareni papir", te sam bila veoma sigurna u kvalitet ovog intervjua.

Ostaje samo da Brigand sledeće godine izbaci nov materijal i da imamo više kvalitetne muzike za uživanje.


Tokom poslednjih nedelju dana, fakultetski zadatak mi je doneo neviđeno uživanje, s obzirom na to da smo Aleksandra i ja odlučile da radimo članak o gramofonskim pločama. Bila je ovo divna nedelja jer sam nekoliko dana provela pregledajući na stotine vinila i razgovarajući o njima.



Za šta služi momak? Da dobijete četrdeset posto popusta na knjigu Bili Ajdola jer je njemu rođendan! A što se Ajdola tiče, na Bukinista tezgi u ulici 1300 kaplara su dostupne veoma očuvane ploče, dok su cene jako prstupačne. Ljudi koji prodaju su neverovatno fini i zbog moje zainteresovanosti prema pločama i ljubavi prema Bili Ajdolu dobila sam veliki popust na veoma očuvanu Rebel Yell ploču.
Na ovoj tezgi možete pronaći i dobre knjige.

Kad sam kod knjiga, preporučujem vam da posetite Vulkan knjižare u kojima trenutno ima prolećni popust od šezdeset do osamdeset posto. Moguće je naći dobre naslove. Ja sam se već počastila sa dva, a uskoro ću se vratiti po još.

Polako sam se vratila čitanju i sada ne mogu da zaspim ako ne pročitam nekoliko stranica pred spavanje. Kao u dobra stara vremena.


You Might Also Like

0 коментара