Favoriti meseca 2015: December favourites.

13:28:00

Ako u ovom postu očekujete praznično raposloženje i doček Nove godine kao glavni favorit (ili favorit uopšte), pogrešili ste internet adresu.

Vizelj je i ovog meseca imao status favorita. Pomerao me je ritam k'o da sam Ritam mašina.



Put me je, posle nekog vremena, opet odveo u Pančevo. Tamo sam slušala Dža ili Bu i Ateiste (sa kojima sam radila i intervju). Takođe sam imala priliku i da se družim sa bendovima, a o tome sam već pisala ovde.

.

Izveštaj i intervju sam radila za Svet gitara čiji sam član postala tokom ovog meseca. Pisanje za ovaj portal me dodatno opušta i ispunjava (iako je i dodatna obaveza), a po reakcijama članova redakcije bih rekla da mi dobro ide.


U decembru se održao najkraći koncert, sa najdužim bisom ikada. Koncert („Došli smo do kraja puta”), ali je zato Pero Defformero odsvirao prvoklasni „bis”! Ovo veče mi je značajno jer sam koncert i ostatak večeri (u KST-u) provela sa osobom koja mi znači.

A video posted by Sugar Pill (@_semjonova_) on



Bojim se da postajem ženstvena jer je poslednja stavka ruž. Ali LJUBIČSTI ruž!


 

You Might Also Like

0 коментара