Knjiški moljac: Sajam ljubavi.

13:36:00

Knjige su ljubav, a samim tim sajam knjiga nije ništa drugo nego sajam ljubavi.

Ovogodišnji sajam sam vrlo lepo provela, s obzirom na to da sam ga uzduž i popreko obišla sa svojim drugom Sanelom, koji je specijalno zbog ovog događaja doputovao iz Brčkog.

Pogodilo se da smo na sajmu onaj dan kad Zorannah nije, tako da je sve bilo savršeno. Ove godine sam potrošila nešto više novca. Naravno, opet su tu bili štandovi sa sjajnim knjigama za 100 i 200 dinara, ali me ta dela ovog puta ili nisu zanimala, ili su bila u pitanju ona koja već posedujem.

Neću vam mnogo govoriti o samom sajmu jer znate i sami kako sve to izgleda. Volela bih da vam pokažem šta sam ove godine kupila, da vam kažem koliko  sam šta platila i iz kog razloga sam nešto kupila.

Cenim da bih mogla da počnem.

A photo posted by Sugar Pill (@_semjonova_) on



Ove godine sam kupila istu knjigu kao pre dve godine. U pitanju je Zamka genija Frenka Lojda Rajta. Ako se neko zapita zašto sam, pobogu, uzela knjigu koju već imam, odgovor je sledeći: ovu knjigu sam pre dve godine kupila jer mi je delovala zanimljivo, a koštala je samo sto dinara. Radnja je ispala skroz drugačija nego što sam očekivala, ali mi se jako svidela. U jednom momentu sam svojoj drugarici iz Bosne htela da poklonim nešto što je moje i što volim, pa sam joj poslala upravo ovu knjigu. I eto, nađoh je opet na štandu Derete za 100 dinara i želela sam da je posedujem.



U poslednje vreme sam se ulenjila što se tiče kupovanja mangi , te na štandu Darkwood-a nisam  mogla da kupim baš sve što mi fali. Po sajamskoj ceni od 190 dinara kupila sam drugi, treći i četvrti deo mange Napad titana. Bila sam u potrazi za Sendmenom, ali sam kupila Darkwood-ovo novo izdanje Nila Gejmana koje se zove Knjige magije. U pitanju je izdanje u kom su spojena četiri dela priče o Gejmanovim junacima, uključujući i Sendmena. Sa sajamskim je popustom ovaj strip je koštao 1600 dinara.




Do Vulkanovog štanda sam svratila samo da bih kupila Uništi dnevnik. Mnogi kažu da bi radije dali novac za pravu knjigu, nego šarali po ovoj ispunjavajući zadatke. Smatram da to zavisi od načina na koji uništavate ovaj dnevnik. Ja sam ga kupila isključivo kako bih spasila svoju maštu i kreativnost od propasti i težim tome da svaki zadatak u ovom dnevniku obavim što kreativnije moguće, nigde ne žureći. Imam svo vreme ovog sveta da ispunim sve. Imam pohvalu za Vulkan koji je sabirao sajamski i članski popust, te me je ovo čudo koštalo 460 dinara.

A photo posted by Sugar Pill (@_semjonova_) on


Na Lentovom štandu sam našla baš ono što sam želela! Benediktove knjige. Ovog puta sam kupila knjige Peti Život i Hitlerov prevodilac. Benedikt je bio i ostao jedan od mojih omiljenih pisaca i neću stati dok ne budem imala sve njegove knjige.



Valjalo je kupiti nešto i za fakultetske potrebe, te sam na Oxfordovom štandu kupila Dictionary of Journalism - jednojezični rečnik novinarskih pojmova. Oduševila sam se koliko je kvalitetan i koliko izraza (od najprostijih do najsloženijih) obuhvata. Datih 1500 dinara je već počelo da se isplaćuje.


Sanel me je namerno uvukao među gomilu štandova SPC i njenih ogranaka. Poludeh od ikona i verskih knjiga. Međutim, da nismo krenuli tim sumnjivim hodnicima, ne bismo našli štand Rock knjige (mislim da se tako zvao, nisam baš sigurna), na kom su bile knjige iz oblasti muzike koje su obuhvatale bendove od  Rammstein-a i Slayer-a, do Pankrta. Ono što sam ja uzela je knjiga prevedenih pesama Nick Cave-a i biografija sa prevedenim pesmama Jim Morrison-a. Ako se dobro sećam, jedna je koštala 350, a druga 450 dinara. Ali nemojte me držati za reč.

You Might Also Like

0 коментара