Utisci života: Oživljavanje Rume.

18:21:00

Od grada poznatog po (pretežno pank) svirkama kojih je bilo svakog vikenda, Ruma je postala mesto u kojem je alternativnoj omladini preostalo da čekaju Koncert rumskih bendova i da se nadaju da će im u okviru Rumskog kulturnog leta svirati neki bend koji vole.

Umesto da, zbog nedostatka događaja, ljudi jedva čekaju neku svirku, događa se upravo suprotno. Klinci, nenaviknuti na dešavanja, nemaju ni naviku odlaska na ista. Kada sam ja počela da izlazim, rumske svirke su bile u punom jeku. Prvenstveno smo imali sjajne lokalne bendove koji su grabili svaku priliku da sviraju. Niste svesni kako je dobro bilo na svirkama Vultures-a ili Pry-a (Pry je tehnički novosdadski bend, ali im je u sastavu i Rumljanin. Takođe, prva svirka im je bila u Rumi, te smatram da imamo malecno pravo da ih prisvojimo). Čak je i Drunk Jack (pesmu ne mogu da vam linkujem jer su izgleda sve obrisane sa jutjuba. Koga zanima, neka me kontaktira, pa ću mu poslati) za vreme relativno kratkog postojanja, imao sjajnu podršku sugrađana.

Drunk Jack je, kao višestruki poednik KRB-a možda i sjajan povod da nastavim priču.
Svake subote ovog oktobra se održava KRB promo fest. Iskreno, nisam najsigurnija kako to sada funkcioniše i kako će da se odvija. Nekada je bio promo fest na kom su svirali i bendovi iz drugih gradova, a kasnije sam KRB na kojem pravo učešća imaju samo bendovi opštine Ruma. Ove godine ni bendovima nije sve baš najjasnije, ali im je najbitnije da sviraju, što je za pohvalu.


Dok idemo u susret trećoj suboti u mesecu, ja sam tu da vam dočaram kako je bilo prošle.

Veče je otvorio beogradski Band Badhead. Lično su mi sjajno legli, oduševila sam se. Prija mi taj bluz momenat. Čini mi se da je ovaj bend još najviše podržan od strane mase (ne računajući rumski bend koji je svirao). Mene je muzika ovog benda prilično ponela, tako da ću ih sigurno slušati opet, u nekoj malo lepšoj atmosferi, u kojoj će moći da se istaknu još više.


Bend San debelih žena ću opisati pomoću dve reči - APSOLUTNI CAREVI! 
U zvuku ovog benda se ne čuje isključivo rok, već i primese pank, rege i ska muzike. Ali ono što je ovde možda i bitnije od muzike su tekstovi. Da (vama se obraćam, ljudi koji ne obraćate pažnju na tekstove), tekstovi! Pesme ovog benda su sarkazam i satira u svojim najlepšim oblicima. Legli su kao Koka kola posle roštilja.
Imam veliku zamerku za ljude koji su došli na KRB jer ih je dosta izašlo dok bend još nije ni počeo.


Kada je masa primetila da polovinu benda Random čine pripadnice ženskog pola, naravno da su se odmah svi vratili nazad.
Nešto žešći zvuk u odnosu na ostatak večeri je konačno pokrenuo ljude. U pitanju je sjajan alternativni rok. Mislim da bi trebalo da odem na još koju njihovu svirku kako bih stekla pravi utisak o bendu jer sam, dok su oni došli na red, već bila prilično besna što su ljudi govna i ne mogu da ispoštuju bendove koji su došli kako bismo imali barem neko dešavanje u gradu.
Bend je nesumnjivo dobar, samo mislim da im nisam posvetila dovoljno pažnje i da se nisam dovoljno prepustila zvuku.

Red je da na Koncertu rumskih bendova svira i neki rumski bend. Veče su zatvorili drugari iz Desetog kruga. Iskreno, veoma mi je žao što ovaj bend nisam slušala prethodni vikend, u punom sastavu. Ovog puta su imali gitaristu manje, a samim tim nije bilo ni muškog vokala. To implicira da je setlista morala da bude prilagođena ženskom vokalu. Bend je stvorio sjajnu atmosferu, bilo je tu dosta ljudi da ih podrži, ali meni je i dalje bilo pomalo dosadno. Smatram da su članovi ovog benda veoma talentovani i da mogu da odsviraju bilo šta, te da pod hitno iz repertoara treba da izbace ex-YU rok hitove i posvete se nečemu ozbiljnijem. Jasno mi je da su bili delimično hendikpirani jer nisu imali muški vokal, ali im je vokalistkinja toliko talentovana i toliko velikih pevačkih sposobnosti da imaju pregršt mogućnosti. Ukoliko je Smells like teen spirit mogla da zvuči sjajno, može i mnogo drugih pesama koje ne teraju na zevanje.
Daire, Digni ruku i Zastave mogu da ostave za buduće moto skupove. Ako baš moraju.
Naravno, ne osporavam da su i ove pesme izveli sjajno.

Za kraj, poruka za sve one koji posećuju KRB: Slobodno smete da slušate i da igrate uz muziku bendova čiji članovi nisu vaši drugari.

You Might Also Like

0 коментара