Utisci života: Izaš'o sam van mlatiti pozere!

19:39:00

Nakon tri dana bez sna, šest kafa i tri Bustera od pola litre, bila sam spremna da uđem u KST.


Ušli smo nešto malo nakon početka svirke Cassidy's Brewery i istog momenta sam shvatila da ne mogu da pobegnem od Rume jer je jedan član benda odatle.


Elem, bend je bio super. Nikako vam ne može biti loše uz irsku muziku. Vesele melodije su nas dobro razmrdale i zagrejale za ono što je sledilo.


Dok sam, leđima naslonjena na ogradu, čekala sledeći bend, neko sa druge strane ograde je naleteo na mene. Besno sam se okrenula i shvatila da je to bio Blaža koji nije uspeo da se zaustavi kad je istrčao iza bine.
Na moje veliko razočaranje, nije bio u supermen odelu, pa ni efekat kad ga masa nosi nije bio isti. Ovo je bio Blaža u pimp izdanju.
Dobra svirka, mnogo domaćih hitova (pesme Azre me posebno oduševiše) i, naravno, Blažina voljena Pamela.


Nakon Prljavog inspektora Blaže i Kljunova usledilo je ono što je skoro ceo KST čekao.
Otišla sam na svirku Mortal Kombata posle tri godine. Moram priznati da mi je bilo malo čudno da vidim bend bez Dede, a pogotovo bez Stoleta.

Kao i do sada, bend je počeo maksimalno energično, što nama kao publici koja je taj momenat jedva čekala nije nimalo smetalo. 


Bend je svirao ono što ja zovem okrnjena setlista. Nije bilo mojih omiljenih pesama (pratim Kombat od pre prvog albuma, pa je nekako očekivano da su mi najstarije pesme ujedno i  najdraže), ali je i dalje bilo (oprostićete mi na izrazu, ali ovaj najbolje opisuje momenat) do jaja!

Naravno da sam ja na zvuk Fear of The Dark introa završila na Mirkovim ramenima (i naravno da nijedan od gomile fotografa koji su me fotkali nije objavio fotku) jer kakav bih ja Srbin pravoslavac bila kada bih Post'o sam metalac provela na zemlji?! Mirku se ovom prilikom izvinjavam što mu zbog mene na svakoj svirci otpadnu leđa.

Nego, da se vratim na bend. Mislim da je Mortal Kombat konačno skupio više para da kupi opremu iz Novog Pazara, jer su zvučali odlično! Energija i benda i publike je bila na najvišem nivou.
Citiraću jednu osobu, koja je u jednoj rečenici opisala ovu svirku na najbolji mogući način: Bend je opravdao svoju popularnost, a publika njegovo ime.
Ovo samo pokazuje koliko su ovaj bend i njihova publika sjajan tim.


Znam da slika sa Kombata ima najmanje i da su najlošijeg kvaliteta, ali to samo znači da je meni toliko bilo dobro da se nisam setila da fotkam i da nisam mogla da budem mirna tih par sekundi, koliko mi je bilo potrebno za fotku.

Nakon Kombata se situacija drastično smirila, ali za mene još nije bilo ni približno gotovo, jer je sledio momenat kada ću prvi put u životu uživo čuti KBO!
Prilično je nepravedno što je masa napustila prostor posle Kombata, bez obzira na to što je većina upravo zbog njih i došla. Naravno, KBO!  je otprašio kao da je i dalje puno.
Žao mi je što nisam čula fantastičnu obradu pesme benda Denis i Denis, ali je svakako bilo sjajno.
Dok je bendova kao što je KBO! biće i panka.

You Might Also Like

0 коментара