Prostor za sopstvene misli: Promene često mogu doneti poboljšanje.

15:45:00

S obzirom na to da ovaj blog pokriva više tema, razmišljala sam o tome da svaka ima svoj prednaslov, pre naslova samog posta. Na primer Svirke: Ti slušaš Haustor i grupu Majke, a ja sam panker koji svira cajke (samo što će, naravno, prednaslov za svirke biti drugačiji).

Koliko, uopšte, tema sadrži ovaj blog? Hm, da vidimo... Dešavanja (svirke, koncerti, izložbe i slično), favoriti meseca i prostor za sopstvene misli. Ono što takođe želim da uvedem su moja mišljenja o pročitanim knjigama i preporuke istih. Namerno nisam rekla da su u pitanju recenzije knjiga, jer smatram da nisam kompetentna da pišem recenziju bilo koje knjige, ali zato jesam da ispoljim totalno subjektivni doživljaj (Ali, sa time verovatno počinjem sredinom leta ili kasnije, jer sada, nažalost, nemam vremena za čitanje). Naravno, biće i odeljak za moje upoznavanje sa Beogradom (ali i drugim gradovima, nadam se), kao sto smo se već dogovorili. U tome je i cela poenta ponovnog pokretanja ovog bloga, zar ne? Mislim da sam sve to prilično fino objasnila još ovde.

Ako uspem, sam blog ću podeliti na sekcije, tako da, ako vaz zanima samo jedna, ne morate da skrolujete kroz sve ostale dok je ne pronađete.

Nadam se da će ovo da uspe i da će bar nekome da se svidi. Da je ovo promena koja će doneti poboljšanje. Ako ne, uvek je tu lična satisfakcija.


You Might Also Like

0 коментара