Favoriti meseca 2014: March favourites.

00:00:00

Pre neki dan sam shvatila da je skoro kraj marta i uspaničila sam se. Ređaju se obaveze jedna za drugom, a između svih tih obaveza ja shvatam da treba da napišem ovaj post. Pravo da vam kažem, u jednom momentu sam zastala i shvatila da ja možda neću imati o čemu da pišem ovog meseca, jer nisam imala vremena čak ni da imam nešto omiljeno! Ali, naravno, našle su se ipak neke stavke.  Nadam se da vam neće zasmetati što ih nema preterano mnogo. A, ako vam ipak zasmeta, onda ću da vam kažem da je bolje i jedna zaista omiljena stvar, nego gomila gluposti.

Pa, da počnemo.

Sam početak meseca obeležili su Rusi, tačnije Arkona. Nikada nisam preterano volela ovaj bend, ali mi je u jednom momentu samo postao savršen.





Sada neću nastaviti hronološkim redom , već ću da nastavim sa omiljenom muzikom meseca marta. Ovaj dvojac takođe nisam volela. Tačnije, nisam ih podnosila. Jedino što mi je kod njih bilo kul je kako Yolandi izgleda. Takva muzika mi nikako ne prija i ne znam zašto se situacija odjednom preokrenula. Verovatno će dosta vas negodovati zbog ovog izbora, ali, dame i gospodo, Die Antwoord!





Valja nastaviti u istom maniru. Dakle, sa muzikom. Ovaj bend ne slušam preterano mnogo i često, ali Heavy Fuel mi nikako ne izlazi iz glave.





Ostajemo kod umetnosti, s tim što sa muzike prelazimo na vizuelnu umetnost. Fotografiju, da budem preciznija. Vogue Italia je još jednom bio blagonaklon. Sada ćemo opet da se načekamo do sledećeg puta.




Nešto vezano za ovu stavku je bilo i u prošlim favoritima. Ali, ne radi se o istoj stvari. U prošlim favoritima je jedna od stavki bio koncert Iron Maiden-a, a ovaj put je to karta za isti. Osim što će me uvesti na ovaj savršen koncert, ova karta će mi omogućiti i 500 dinara popusta na kartu za koncert Billy Idol-a, koji je takođe u junu. Ah, taj jun. Biće to zanimljiv mesec.




A sada, stvar koju sam mislila da ću je mrzeti najvise na svetu, a ispostavilo se sasvim suprotno. Drage naocare, hvala vam sto ste mi omogućile da vidim sveta.




Sledeća stavka je nešto što sam prilično dugo tražila i konačno sam našla i sad sam jako srećna što ih konačno posedujem. Zaljubljena sam u ove patikice. Želim da spavam u njima koliko su mi divne!



















Nastaviću o obući i ovaj put imati izjavu prikladnu za tipičnu devojku (kakva nisam): Našla 
sam savršene štikle, kakve tražim već mesecima! Za maturu, naravno. 





Poslednja stavka ovog meseca je sajt Connected2.me. Naime, radi se o anonimnom četu. Profil na ovom sajtu imam od 10.10.2012. Dokaz da baš i nije pokupio moje simpatije je taj da sam ulazila na isti najviše deset puta za svo ovo vreme. Neki od vas će se onda možda zapitati šta će taj isti sajt u favoritima meseca ako ga ne volim? Pa, ovako. Ovaj sajt nisam volela zbog ogromne količine idiota koji se na njemu nalaze, ali sam skoro naletela na jednu skroz super osobu na istom, tako da se zbog toga ovaj sajt nalazi među favoritima meseca.






Do favorita sledećeg meseca, ili neke druge teme, uživajte.c:

You Might Also Like

0 коментара