Prostor za sopstvene misli: Postnovogodišnja odluka.

20:19:00

Nikada nisam bila jedna od onih ljudi koji imaju novogodišnje odluke. Shvatila sam da je sada kucnuo i taj čas. Imam samo jedan problem - Nova godina je odavno prošla. Pa, evo mojih februarskih odluka, koje su validne do kraja godine.

Jedna je glasila da je potrebno napraviti nalog na Vogue Italia i to je ispunjeno pre petnaestak minuta. Videćemo dokle će to dovesti i da li će uopšte biti pomaka i uspeha.

Da bi Vogue odobrio fotografiju za portfolio potreban je kvalitet. Dakle, od danas svaki kusur koji mi ostane, makar to bilo i dva dinara, ostavljam sa strane i skupljam za jedan pristojan digitalni aparat. Drugačije ne ide. Zapao mi je za oko Nikon Coolpix L320, tako da će to definitivno potrajati. Ako je neko raspoložen da mi do tada povremeno ustupi fotografsku opremu na korišćenje, neću se buniti, ne brinite, haha.

Naravno, tu su i odluke u vezi sa prijemnim ispitom i fakultet, ali to je sve čvrsto odlučeno pre Nove godine. Ovde je akcenat na Vogue-u, jer mi je trebalo mnogo vremena da se nakanim da to uradim.
Pa, nadam se da će mi odobriti bar neku fotografiju.

Wish me luck.





You Might Also Like

0 коментара