Oldie: Sreća, uživancija!

00:56:00

Saznala sam najlepšu vest koju sam mogla saznati. Dobila sam LIFAD Serbia Rammstein fan set, koji su poslali direktno članovi Rammsteina za srpski fan klub.
U setu se nalaze zastava, značka, ogromni stiker i, pretpostavljam, potpisana kartica (ne znam šta bi drugo bio ovaj karton). ^^
Inače, želim da otštampam majicu za koncert i nadam se da će u radnji hteti da štampaju na majicu koju im ja donesem, jer ja neću njihove majice kratkih rukava, ja želim majicu bez rukava, koja bi napred trebala da izgleda ovako:

 A nazad ovako:

Sutra (tj. danas, jer je 1 izjutra) idem sa Danicom da se raspitam kolika bi bila cena i moram da skupim i otštampam do nedelje! :o

I još nešto. ŽELIM NAJSREĆNIJI ROĐENDANKO MOJOJ NAJDRAŽOJ MATEJIĆ! :**** <333

You Might Also Like

0 коментара