Ramo, Ramo, druže moj.

23:32:00


Još samo dvadeset i tri dana! Za trideset minuta dvadeset i dva.:3 Do čega odbrojavam dane? Odbrojavam dane do jednog od najvećih spektakla koje imam priliku da vidim u životu svome! O Ramštajnu pričam, da, da. Zašto je jedan od najvećih spektakla? E, pa zato što niko nema takav scenski nastup. Ničiji scenski spektakl se ne može porediti s njihovim, počevši od efekata, do najbizarnijih momenata, kao što je onaj u spotu za Buch Dich.:')
 
Priča o tome kako sam došla do karte za koncert je najbolja priča ikada! Možda ne toliko zanimljiva, koliko se kroz nju vidi ko je pravi prijatelj. naime, kartu dobih od drugarice. Jednostavno mi devojka javila da idem s njom i dala mi kartu koja košta 5500 dinara! I nije mi dozvolila da odbijem. 
Znam da će nam biti savršeno. Naćemo se sa mojom ekipicom sa pokojnog MetalSerbia foruma, sa Glamstika takođe, sa nekim njenim društvancetom, a zatim idemo da se nađemo sa ostalim članovima zvaničnog srpskog Ramštajn fan kluba i pravac na koncert! ^_^
Sve u svemu, Jovana Mihaila ja te volim! <3 



You Might Also Like

0 коментара